Welcome, Guest ! Login

Big Nipples, I Mean Really Big Nipple... Huge! (pics)

pornask
pornask
Edmonton
Age: 31
Posts: 1225
I told you I mean really big nipples, but first I have to warm you up with just big-ish nipples so you don't freak out:



these are some nice sucker cups. Feel good in your mouth, nice to stroke your tongue against. And now for some huge nipples:



Damn freaky nipple this is. That nipple definitely is a bit out of ordinary, but hey... what can you do. Sometimes it just grows into such size you could use it as penis... literally. From big nipple to huge nipple. Which one do you like the best?
Nov 13, 2007 at 8:08 pm 
Twilight-Spider
Twilight-Spider
Victoria, BC
Age: 31
Posts: 561
Whoa. That is a REALLY big nipple. It must be REALLY, REALLY cold in that room. lol
Nov 13, 2007 at 8:10 pm 
Angie
Angie
Calgary
Age: 27
Posts: 4774
amelia wrote:
It must be REALLY, REALLY cold in that room. lol


LMFAO

OMG, Amelia... that was killer funny

Yup, those are really big nipples. But how... I don't get it...
Nov 13, 2007 at 8:14 pm 
Twilight-Spider
Twilight-Spider
Victoria, BC
Age: 31
Posts: 561
It almost looks like someone photoshopped a really, really short, skinny penis into the picture and put it where the nipple should be... If that's the case, they are a master of matching filmgrains.
Nov 13, 2007 at 8:16 pm 
anamaria
anamaria
Calgary
Age: 26
Posts: 537
poor woman, how can you life with nipples this big. That's not right. But I'd like to suck on it. Must be wicked. Like sucking small penis that will not explode in your mouth.
Nov 13, 2007 at 8:22 pm 
Cervantes
Cervantes
Edmonton
Age: 36
Posts: 1652
That must be some photoshopping...
Nov 13, 2007 at 8:51 pm 
Paulie
Paulie
Edmonton
Age: 25
Posts: 2234
That would be incredibly awkward under clothing... which may explain the lack of it.
Nov 13, 2007 at 10:45 pm 
CDNpsycho
CDNpsycho
Calgary
Age: 33
Posts: 42
1st pic: 3 smarties high

2nd pic: 8 smarties high

i draw the line at 2.. maybe 3..
Nov 13, 2007 at 10:49 pm 
Angie
Angie
Calgary
Age: 27
Posts: 4774
CDNpsycho wrote:
1st pic: 3 smarties high


LOL, that's too funny. Never heard of a smartie being used as a measure for a nipple size
Nov 13, 2007 at 10:51 pm 
YellowFrog
YellowFrog
Vegreville
Age: 26
Posts: 311
That is a huge nipple. That is terrible. How can a woman function with a nipple this big
Nov 13, 2007 at 11:10 pm 
pothead
pothead
Fort McMurray
Age: 30
Posts: 777
YellowFrog wrote:
How can a woman function with a nipple this big


Trust me, functioning with a big nipple can't be any more difficult than functioning with a penis between your legs.
Nov 13, 2007 at 11:11 pm 
pornask
pornask
Edmonton
Age: 31
Posts: 1225
Look at the set of these big nipples. Damn massive eye pokers. Huge nipples right there. It's only said that they are mounted on a pair of fake boobs.


Dec 21, 2007 at 7:07 pm 
Viper_N_Kiss
Viper_N_Kiss
BkLyN
Age: 42
Posts: 707
pornask wrote:
Look at the set of these big nipples. Damn massive eye pokers. Huge nipples right there. It's only said that they are mounted on a pair of fake boobs.




Look's like eraser's on a #2 pencil.. lol
Dec 22, 2007 at 1:57 pm 
Reaper
Reaper
earth
Age: 41
Posts: 1003
yea,but still won,t kick her out of my bed...-lol-
Dec 22, 2007 at 2:01 pm 
Viper_N_Kiss
Viper_N_Kiss
BkLyN
Age: 42
Posts: 707
RONN wrote:
yea,but still won,t kick her out of my bed...-lol-


Ditto, but the bonzai might need a little pruning..lol
Dec 22, 2007 at 2:59 pm 
Reaper
Reaper
earth
Age: 41
Posts: 1003
nope...to much fun to flick with my tongue.....
Dec 22, 2007 at 3:01 pm 
Todd
Todd
Calgary
Age: 37
Posts: 48
[quote:pornask]I told you I mean really big nipples, but first I have to warm you up with just big-ish nipples so you don't freak out:



these are some nice sucker cups. Feel good in your mouth, nice to stroke your tongue against. And now for some huge nipples:
that is a fuckin sexy nipple

Jan 23, 2008 at 2:00 pm 
pothead
pothead
Fort McMurray
Age: 30
Posts: 777
This is the pic of the same chick with really long nipples form the first post



and now a pair of some extremely sexy monkey nips from Thailand




Feb 27, 2008 at 3:54 pm 
Toxic
Toxic
Blacksburg, SC, USA
Age: 24
Posts: 425
pothead wrote:
and now a pair of some extremely sexy monkey nips from Thailand






I'd do her... hard.. and all night.. everynight.. and even most of the day.
Feb 27, 2008 at 8:04 pm 
Angie
Angie
Calgary
Age: 27
Posts: 4774
pothead wrote:





Here's another one from the big nipple breed. If it's true that the size of his nose resembles the size of his manhood, then I'm pretty sure he makes her happy


Mar 3, 2008 at 8:58 am 
Reaper
Reaper
earth
Age: 41
Posts: 1003
atleast this big...but little bigger is nice also....just not to big...

TILA TEQUILA
Mar 3, 2008 at 4:15 pm 
JGroovyman
JGroovyman
Edmonton
Age: 51
Posts: 286
TILA TEQUILA......wow, I'm in love. She is sooooo hot!
Mar 4, 2008 at 5:41 am 
badbadcj5
badbadcj5
united states
Age: 51
Posts: 3
nipples here! nipples there! nipples nipples everywhere the bigger the better ! the chick in the bathtub i would lick her clean !
Mar 4, 2008 at 7:27 pm 
y0maris
y0maris
Los Estados Unidos
Age: 28
Posts: 36
ay Dios mio! what enormity!
Mar 19, 2008 at 1:10 am 
Markv
Markv
Australia
Age: 27
Posts: 13
HOLY F#%K !!!!!
Apr 8, 2008 at 11:28 pm 
Starlite
Starlite
venus
Age: 30
Posts: 2639
love her titstheir just right 4me
Apr 9, 2008 at 3:19 am 
Southerns
Southerns
Porterville, South Africa
Age: 46
Posts: 1388
http://www.diablobabes.com/view-content/amateur-with-big-nipples-dildo-fucks-herself_353.html

Check out her nipples

PS
The rest of the video is also not bad, rather explicit :

Their description was:

Amateur with big nipples dildo fucks herself
Apr 10, 2008 at 3:04 pm 
Raynaud
Raynaud
southern US
Age: 26
Posts: 2261
i have NEVER seen big nipples like that before!

especially the second image
*shudders*
May 6, 2008 at 11:18 pm 
Angie
Angie
Calgary
Age: 27
Posts: 4774


Beautiful artistic pictures of a girl swimming with huge nipples sticking out of water
Jul 29, 2008 at 1:17 am 
Southerns
Southerns
Porterville, South Africa
Age: 46
Posts: 1388
Angie wrote:


Beautiful artistic pictures of a girl swimming with huge nipples sticking out of water


If that was my pool this picture would be perfect.
Jul 29, 2008 at 1:52 am 
WilliamPhoenix
WilliamPhoenix
Edmonton
Age: 33
Posts: 3
pornask wrote:
Look at the set of these big nipples. Damn massive eye pokers. Huge nipples right there. It's only said that they are mounted on a pair of fake boobs.



My dream nipples.....
<3
Aug 4, 2008 at 5:52 pm 
  • Email This Thread To Your Friend
    Digg This Thread
    Stumble Upon This Thread
    Reddit This Thread
    Add This Thread to Facebook
    Mixx This Thread
    Add this to your blog:
    Add this code to a forum:
  • Subscribe
    via RSS
    Subscribe via RSS